Quick Guide
De fleste problemstillinger med Spypoint vildtkamera kan løses ved at følge nedenstående 4 trin:
1. Udskift batterier
Sørg for at skifte alle AA batterier samtidig. Brug altid kvalitetsbatterier og husk at de ikke må ikke være genopladelige.
Hvis du bruger Spypoint´s originale lithium batteri, sørg da for at lade det helt op ved hver opladning med et lithium batteri.
2. Formatér SD-kort
I mange tilfælde skyldes fejl på optage- og sende funktionen at fil-strukturen på SD-kortet er fejlindlæst eller beskadiget.
Ofte løses problemet ved at formatere SD-kortet (sletning af ALT indhold på kortet og gendannelse af filstrukturen).
Hvis du vil beholde nogle af billederne fra kameraet, skal du gemme dem på din PC eller en ekstern harddisk inden du formaterer SD kortet.
Guide til formatering af SD kort:
4. Opdater software
Hvis de 3 foregående trin ikke har løst problemet, så skal du kontrollere, om kameraet har den nyeste software version.
På Spypoint kameraer med sendefunktion kan du se versions nummer i App’en og sammenligne med det nyeste version som du kan finde på Spypoints hjemmeside.
Hvis kameraet har en ældre version, så skal softwaren opdateres ved at gemme den nye version på SD-kortet.
5. Hjælp til indstilling af sprog
Hvis du gerne vil ændre sproget på din spypoint-App så følg denne guide trin-for-trin. Det er ganske nemt og tager 2 minutter
Brug for mere hjælp? Find dit Spypoint kamera model herunder.
Spypoint kameraer med sendefunktion
Spypoint kameraer uden sendefunktion
Vores åbningstider
Vi svarer på telefonhenvendelser så hurtigt vi kan, indenfor vores telefontider.
Ugedag |
Åbningstider |
---|---|
Mandag | - 10:00 - 16:00 |
Tirsdag | - 10:00 - 16:00 |
Onsdag | - 10:00 - 16:00 |
Torsdag | - 10:00 - 16:00 |
Fredag | - 10:00 - 15:30 |
Lørdag | - LUKKET |
Søndag | - LUKKET |
Åbnigtider butik:
Man-Tor 8:00-16:00
Fre 8:00-15:30
Henvender du dig udenfor vores åbningstider, er du meget velkommen til at kontakte os på email, Facebook eller instagram, så kommer vi retur til dig hurtigst muligt.